yoongiworld

𝓶𝔂 𝓷𝓮 𝓿𝓮𝓭𝓿𝓸𝔂𝓮𝓶☁️

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۰ ب.ظ

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۳۰
MEll ‌‌‌ ‌ ‌ ‌

نظرات  (۱۰)

۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۴۹ Dark _Queen👑(판테온 A. )

نمد چرا اما میام وبت بطرز عجیبی دلم میخواد زار بزنم

پاسخ:
ختپختپ
حالا چرا زار ؟ (-^-)

۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۵۵ Dark _Queen👑(판테온 A. )

هق نمد واقعا میام دلم میگیره

پاسخ:
ادیتا زشتنن..؟ (<-<)
۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۵۸ Dark _Queen👑(판테온 A. )

نه بابا بخاطر اینا نیس اصلا احتمالا خل شدم

پاسخ:
خل چرا نهه 
پروفت رو بسیار دوس دارم من -^-
۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۹:۰۳ Dark _Queen👑(판테온 A. )

خخخخ 

 

واقعا ؟منم میدوستمش 

 

عا راستی اشناشیم؟

پاسخ:
باشش 
ملیکا،ته 
تو چیی
۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۹:۱۳ Dark _Queen👑(판테온 A. )

پانته آ,پانیذ,پارمیس,الیویا 

 

کوک و ته

پاسخ:
خوشبختم پانته آآآ ヘ(.^o^)ノ
۳۰ آذر ۹۹ ، ۲۰:۰۸ †𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

واو..

پاسخ:
هینن عارتی-~- 
خوشگل شده ؟ 
چطورییی 
یلدات مبارک باشهدد

واو چقدر قشنگ

پاسخ:
مرسیی

om:/

پاسخ:
هومم
۰۳ دی ۹۹ ، ۱۶:۰۵ †𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

عره

خوبم لاو ت چطوری 

گذشتع ول همچنین

پاسخ:
خداروشکر منم خوبم
۰۳ دی ۹۹ ، ۱۶:۳۸ †𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

:]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی