yoongiworld

..𝙝𝙤𝙬 2 𝙗

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۶ ب.ظ

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۱

نظرات  (۲۰)

۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۵:۴۹ ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞

چ وب ژذابی! :]

پاسخ:
کار شاعور شمایهه:>

...

چندگهه درست:)

پاسخ:
بلی بلی..
۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۵:۵۶ 𝙉𝙚𝙪𝙩𝙧𝙖𝙡 ‌ ‌ ‌

او بابا پستشو :|~

پاسخ:
عیش..:|
۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۰۱ †𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

عهر جر پروف م میوفته واست ملیک

پاسخ:
خودمم هنگ کردم جر‌‌..
۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۰۳ †𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

من توام ت منی ول ن من توام ن ت منی دخقدخجقخ

پاسخ:
نمنه ختپختپختپختپ 
۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۰۴ ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞

شاعور منظورت شوعر/شوور/شوهره؟ 😂

پاسخ:
آرهه  آرهه 
حال شما چطو استت 
۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۰۷ †𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

ملیک از سرزمین بیان لذت میبری؟ :>

پاسخ:
با اینکه کصگیج شدم یذره.. ولی دارم لذت میبرمم 
۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۰۹ ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞

خوبم خودت چطوری :] 

پاسخ:
خداروشکر که خوبی 
خوبم معلومه بعد این مدت باهاتون حرف زدم هق :{}
۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۱۲ †𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

لذت ببر تا لذت نبردمت =| منم کیرگیجم درکل خیخیخ

پاسخ:
تو خودتو خسته نکن شربتت را بنوش هیونگم:`|
جرممبهعهب
۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۱۵ ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞

منم دلم تنگ شده بود :" (الان میگی این چقد پرروعه ، یه سر نمزنه بعد میگه دلم ..)

پاسخ:
عهوا چرا بگم من خودم باستن گشادمو تکون نمیدادم بیا مایکت اون چندوقت 
تقصیرر شما چیهه
۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۱۷ †𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

:">

پاسخ:
خنده مرغی میکنیی
بگو ببینم دیگه کسل که نیستیی؟
۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۲۱ ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞

فدایت..

از بیان راضی ای حالا 😂🖤

پاسخ:
راضی ام راضی ام یکم ادمو گیج میکنه ولی به قول تیمیص عادت میکنیمم`- `
۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۲۵ †𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

ن غلط بکنم خیخیخ

خنده دیوصانه میکنم 

 

هوم خوبم امرو *-*

پاسخ:
عوویی پسندیدمم 
خداروشکر ^°^
۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۲۶ 𝕱𝕬𝕶𝕰 "|

جرررررررر چ وبب باحالییی جرررررررررررررررررررر

پاسخ:
جرر کیوتت 
۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۵۱ †𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

₩_₩♡

پاسخ:
عارت کچل میگه بت بگم بیای روب
۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۵۳ ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞

عاا عاره عادت میکنی^^

پاسخ:
دیگهه چخبر،
۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۵۵ †𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

الان میرم 

۱۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۵۵ ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞

هچ.. سلامتیت

۱۲ آذر ۹۹ ، ۰۷:۵۰ ♡saba♡ ●~●

وییی وبت چ شوگوریه *_*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی